11 maja 2022

Deklaracja pobytu w bursie w roku 2022/23

Przypominamy, że wychowankowie którzy planują pozostać w Bursie Tow. Salezjańskiego w roku szkolnym 2022/23 powinni do 31 maja br. złożyć deklarację (POBIERZ) o pozostaniu w bursie. Po zebraniu deklaracji od dotychczasowych wychowanków zostanie określona liczba wolnych miejsc do rekrutacji nowych mieszkańców. 

 

Ponadto wychowankowie planujący zamieszkanie w bursie w przyszłym roku szkolnym są zobowiązani do:

 

1. Uregulowania wszystkich zobowiązań finansowych wynikających z Umowy (pkt IV – IX) do 25 czerwca 2022.
2. Dokonania opłaty rezerwacyjnej 250 zł  konto Bursa Towarzystwa Salezjańskiego  nr 92 1600 1084 1844 7229 2000 0001(PLN) w tytule: Rekrutacja 2022 imię i nazwisko kandydata. Kwota przeznaczona jest na poczet opłaty wrześniowej w przypadku rezygnacji nie podlega zwrotowi. Wpłaty należy dokonać do 15.07.2022.
3. Zaznajomienia się z treścią i podpisanie Umowy w dwóch  egzemplarzach do 01.09.2022 roku .Uregulowanie wszystkich zobowiązań finansowych wynikających z Umowy (pkt IV – IX) do 25 czerwca 2022.
 

BURSA-TS.SZCZECIN.PL

BURSA-TS.SZCZECIN.PL

sekretariat@bursa-ts.szczecin.pl

Bursa Towarzystwa Salezjańskiego

ul. Ku Słońcu 124

71-080 Szczecin 

 

Sekretariat:  tel. 882 341 967

Księgowość:  tel. 882 341 967

Fax: 91 485 48 84 

Portiernia:  tel. 91 48 35 123 

Dyrekcja:  tel. 511 456 144

Wychowawcy:  tel. 882 341 969