Warunki przyjęcia do Bursy salezjańskiej
w roku szkolnym 2022/2023
Nabór do Bursy Towarzystwa Salezjańskiego prowadzony jest w terminie od 1 maja do 17 sierpnia. Przyjmujemy zgłoszenia chłopców, którzy podejmują naukę dzienną (lub już uczą się) w szkołach podstawowych, ponadpodstawowych i ponadgimnazjalnych miasta Szczecina.
Kandydaci do Bursy:
1. Złożenie Podania do 17.08.2022 roku
(Pobierz). Podanie można złożyć osobiście w budynku Bursy lub przesłać na adres:
sekretariat@bursa-ts.szczecin.pl.
W pierwszym etapie rekrutacji nie jest koniecznym dołączanie zdjęcia. Można je dostarczyć w dniu zakwaterowania wychowanka w Bursie.
2. Dokonanie opłaty rezerwacyjnej 250 zł konto Bursa Towarzystwa Salezjańskiego nr 92 1600 1084 1844 7229 2000 0001(PLN) w tytule: Rekrutacja 2022 imię i nazwisko kandydata. Kwota przeznaczona jest na poczet opłaty wrześniowej, w przypadku rezygnacji nie podlega zwrotowi. Wpłaty należy dokonać do 17.08.2022.
3. Zaznajomienie się z treścią i podpisanie Umowy w dwóch egzemplarzach do 01.09.2022 roku
(Pobierz)
Obecni wychowankowie Bursy
1. Złożenie Deklaracji o pozostaniu w Bursie do 31.05.2022 roku
(Pobierz)
2. Uregulowanie wszystkich zobowiązań finansowych wynikających
z Umowy (pkt IV – IX) do 25 czerwca 2022.
3. Dokonanie opłaty rezerwacyjnej 250 zł konto Bursa Towarzystwa Salezjańskiego nr 92 1600 1084 1844 7229 2000 0001(PLN) w tytule: Rekrutacja 2022 imię i nazwisko kandydata. Kwota przeznaczona jest na poczet opłaty wrześniowej w przypadku rezygnacji nie podlega zwrotowi. Wpłaty należy dokonać do 15.07.2022.
4. Zaznajomienie się z treścią i podpisanie Umowy w dwóch egzemplarzach do 01.09.2022 roku .
(Pobierz)